پارکر هنیفین Parker - پیشرو صنعت آزما

پارکر هنیفین Parker

پارکر هنیفین Parker

تجهیزات پارکر هنیفین Parker - پیشرو صنعت آزما

شرکت پارکر هنیفین Parker ، در ابتدا نامش شرکت تجهیزات پارکر بود و معمولا به اسم پارکر معروف است.

پارکر هنیفین Parker یک شرکت آمریکایی است که در حوزه تکنولوژی‌های کنترلی و حرکتی تخصص دارد. دفتر مرکزی شرکت در شهر میفیلد هایتس، ایالت اوهایو، در منطقه‌ی کلیولند در ایالات متحده آمریکا قرار دارد.

تاریخچه شرکت بزرگ ما رکورد جالبی از تغییرات تکنولوژیکی در طول بیش از 100 سال است و سهام آن از نهم دسامبر 1964 در بورس نیویورک، خرید و فروش می‌شود. تکامل شرکت لوازم خانگی پارکر به شرکت پارکر هنیفین Parker که در سال 1918 تأسیس شد ، نشان دهنده تعداد زیادی نوآوری است. ما معتقدیم که با حفظ سنت برتر پارکر ، رشد آینده ما تضمین می شود.

کارخانه پارکر هنیفین Parker - پیشرو صنعت آزما

راه حل های پارکر هنیفین Parker از طریق شکست های عظیم و موفقیت های چشمگیر ، جه ش های تکنولوژیکی بیشماری را در قرن گذشته انجام داده است و نقش مهمی در حمایت از جنگ ، اکتشافات فضایی و زمین و همچنین پیشرفت تقریباً در هر دستگاه ساخته دست بشر ایفا کرده است.

اعضای تیم پارکر هنیفین Parker متمرکز شده اند تا شرکت را به سطح بعدی در 100 سال آینده برسانند و مسیر شرکت را با روحیه کارآفرینی پارکر هدایت کنند.

 شرکت پارکر هنیفین Parker یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌ها در حوزه‌ی تکنولوژی‌های مرتبط با کنترل حرکتی است که شامل هوافضا، کنترل اقلیم، الکترومکانیکی، فیلتراسیون، حمل و نقل سیالات و گاز، هیدرولیک، پنوماتیک، کنترل فرآیند و آب‌بندی و محافظت می‌شود. پارکر در سراسر جهان بیش از 58 هزار نفر پرسنل و کارمند دارد.

در سال 2016، شرکت در فهرست فرچون ۵۰۰ (۵۰۰ شرکت برتر جهان) رتبه‌ی 230 را به دست آورد.

فعالیت های پارکر هنیفین Parker - پیشرو صنعت آزما

پارکر هنیفین Parker یک رهبر جهانی و عضو فهرست فرچون 250 است و رهبر بازار تکنولوژی کنترل و حرکت است. بیش از 100 سال است که شرکت، موفقیت مشتریان خود را در گستره‌ی وسیعی از صنایع متنوع و بازارهای هوافضا، مهندسی می‌کند. تخصص مهندسی پارکر و گستره‌ی وسیع تکنولوژی‌های شرکت، باعث شده که شرکت موقعیتی ویژه و منحصر به فرد برای کمک در حل بزرگ‌ترین چالش‌های مهندسی جهانی داشته باشد.

پارکر هنیفین Parker متعهد است که اعضای تیم خود را قدرتمند سازد و محیط کاری نتیجه‌محور و مبتنی بر ارزش فراهم کند تا یادگیری و رشد شخصی را تبلیغ کند. خلاقیت، نوآوری و مسئولیت‌پذیری شخصی، عناصر حیاتی در بهبود بهره‌وری پارکر است. به تمام اعضای تیم همان احترامی گذاشته می‌شود که به سهامداران شرکت گذاشته می‌شود. پارکر می‌داند که یک سازمان قدرتمند و نتیجه‌محور، می‌تواند افرادی را به خود جذب کند که سوابقی متنوع و رویکردها و دیدگاه‌های متنوع و مهارت‌هایی به شدت بالا دارند. احترام و قبول کردن تفاوت‌ها، موقعیت پارکر را به عنوان رهبر جهانی بازار در حوزه حرکت و کنترل، بهبود بخشیده است.

پیام بگذارید

کلیه فیلدهای مشخص شده با ستاره (*) الزامی است