جی ام سی- GMC Refrigerazione - پیشرو صنعت آزما

جی ام سی- GMC Refrigerazione

جی ام سی GMC Refrigerazione

شرکتی جوان و پویا است که با پایه ای حرفه ای و با سابقه طولانی تاسیس شده و از سال 2002 در بازار یخچال و تهویه مطبوع فعال است.

شرکت جی ام سی- GMC Refrigerazione - پیشرو صنعت آزما

 

شرکت جی ام سی- GMC Refrigerazione با ارائه محصولات با کیفیت بالا و 100٪ آزمایش شده به لطف فرآیند داخلی عالی ، تمرکز بر رضایت مشتری و درخواست بازار ، به رشد سریع دست یافت.
نوآوری ، ایده های جدید و پروژه های جدید ایجاد یک محل کار عالی ، مدیریت شده توسط پرسنل متخصص که سعی در تثبیت نام تجاری GMC با توزیع محصولات در بازار ملی و بین المللی ، کسب دید بیشتر و ایجاد زمینه هایی برای ادامه و توسعه مداوم در آینده دارند.

ماموریت این شرکت؟

کیفیت و خدمات جی ام سی- GMC Refrigerazione همان روحیه را حفظ کرده است ، انگیزه ای که فعالیتهای خود را برای آن آغاز کرده است: به طور قطع معتقد است که “یک راه دیگر” برای همکاری خوب شغلی در یک سیستم اقتصادی مدرن ، که در آن بازار در حال تکامل مداوم است ، وجود دارد.

“راه دیگر” ارائه کیفیت ، انعطاف پذیری و مراقبت از مشتری به بهترین شکل ممکن است. جی ام سی- GMC Refrigerazione مانند یک مکانیزم ساعت مچی دنده ای مناسب ، سعی می کند بخشی موثر در انتقال زنجیره ای بین شرکایی باشد که مشتری و تأمین کننده هستند ، و یک سیستم اقتصادی مجازی ایجاد می کند و به خودی خود حرکت می کند که باعث ایجاد تازگی در فرصت توسعه اقتصادی و منافع برای تمام قسمت ها می‌شود.

به همین دلیل است که جی ام سی- GMC Refrigerazione ، همیشه به درخواست مشتری اهمیت می دهد ، از سالهای زیادی که با سیستم گواهینامه کیفیت ISO9001: 2008 کار می کند ، به آخرین فناوری تست توسط هلیوم مجهز است و سعی می کند همیشه ، نه به راحتی ، محصولات مناسب را با توجه به بخشنامه جدید و مقررات اروپا تصویب کند.

پیام بگذارید

کلیه فیلدهای مشخص شده با ستاره (*) الزامی است