نمایش 1–6 از 12 نتیجه

جانسون کنترل (جانسون کنترلز) Johnson Controls

در سال های اخیر بیشتر در زمینه امنیت در ساختمان های فعالیت کرده و با هدف زیر اقدام به فعالیت می‌کند.

ساختمان‌های شما یک هدف دارند.

شرکت جانسون کنترل - Johnson Controls - پیشرو صنعت آزما

ساختمان‌ها مکان‌هایی برای زندگی یا کار مردم هستند. امکاناتی برای یادگیری یا بهبودی. مکان هایی برای سرگرمی و خرید. سایتهایی برای ذخیره تخصصی کالاهای مشهود یا داده های مهم امنیتی. ساختمانهای شما عملکرد بسیار متنوعی دارند. آنها در روز مرگی شما مهم هستند.

این جایی است که جانسون کنترل – Johnson Controls وارد عمل می شود ، و به نتایج مهمتری کمک می کند. از طریق طیف وسیعی از سیستم ها و راه حل های دیجیتالی ، ساختمان های شما را هوشمندتر می کند. یک ساختمان هوشمند ایمن تر ، راحت تر ، کارآمدتر و در نهایت پایدارتر است. مهمترین ساختمان های هوشمندانه به شما امکان می دهند با شدت بیشتری بر روی ماموریت منحصر به فرد خود تمرکز می‌کند.

درشرکت جانسون کنترل – Johnson Controls ، از سال 1885 هوشمندتر در عرصه ساختمان ها شده است و از آن زمان به بعد توانایی ها ، عمق تجربه نوآوری و دسترسی جهانی ما در حال افزایش است. امروزه ، شرکت جانسون کنترل – Johnson Controls بزرگترین نمونه کارها در زمینه تولید محصولات ، فناوری ها ، نرم افزار و خدمات جهان را ارائه می دهد . این نمونه کارها را برای تغییر محیطی که مردم در آن زندگی می کنند ، کار می‌کنند ، یاد می گیرند و بازی می کنند ، قرار می دهد.

بنیان گدار و رئیس شرکت جانسون کنترل - Johnson Controls - پیشرو صنعت آزما

Founder : Warren Johnson

Leaders : George R. Oliver