اندرس هاوزر Endress+Hauser - پیشرو صنعت آزما

اندرس هاوزر Endress+Hauser

اندرس هاوزر Endress+Hauser یک شریک قوی در سراسر جهان

کارخانه اندرس هاوزر Endress+Hauser - پیشرو صنعت آزما

اندرس هاوزر Endress+Hauser رهبر جهانی در ابزار اندازه گیری ، خدمات و راه حل های مهندسی فرآیندهای صنعتی است. ما راه حل های فرایند جریان ، سطح ، فشار ، تجزیه و تحلیل ، دما ، ضبط و ارتباطات دیجیتالی را ارائه می دهیم ، فرایندها را از نظر کارآیی اقتصادی ، ایمنی و تأثیرات زیست محیطی بهینه می کنیم. مشتریان ما از صنایع مختلف از جمله مواد شیمیایی ، مواد غذایی و آشامیدنی ، علوم زیستی ، نیرو و انرژی ، معدن ، مواد معدنی و فلزات ، نفت و گاز و آب و فاضلاب می آیند.

ارائه خدمات مهم تر از درآمد زایی است: این قاعده بنیادینی است که تا به امروز اندرس اند هاوزر را شکل داده است. به همین علت این شرکت همواره با داشتن یک شبکه جهانی فروش و مراکز تولید، به مشتریان خود نزدیک شده است.

مزایای شرکت اندرس هاوزر Endress+Hauser

فروش خالص 2.6 میلیارد یورو – شریک قوی

نسبت حقوق صاحبان سهام 77 – به طور کامل تامین می شود

سرمایه گذاری مداوم سالانه تقریباً 200 میلیون یورو – آینده محور

بیش از 14،400 کارمند در سراسر جهان – یک کارفرمای قابل اعتماد

تقریباً 8900 حق ثبت اختراع و برنامه های ثبت اختراع – مبتکرانه و خلاق

تاریخچه اندرس هاوزر Endress+Hauser - پیشرو صنعت آزما

اندرس هاوزر Endress+Hauser در یک نگاه

با «افراد حامی اتوماسیون» آشنا شوید.

ما تامین‌کننده‌ی پیشروی محصولات، راه حل‌ها و خدمات برای اندازه‌گیری و اتوماسیون فرآیند صنعتی هستیم. ما راه حل‌های جامع فرآیند برای دبی، سطح، فشار، آنالیز و تحلیل، دما، ثبت و ضبط و ارتباطات دیجیتال در گستره‌ی وسیعی از صنایع، فرآیندهای بهینه‌سازی با رویکرد کارآمدی اقتصادی، ایمنی و محفاظت از محیط زیست ارائه می‌کنیم.

کارکنان اندرس هاوزر Endress+Hauser - پیشرو صنعت آزما

مرکز محصول برای اندازه‌گیری سطح و فشار و همچنین راه حل‌های مدیریت موجودی و انبار

اندرس هاوزر Endress+Hauser یکی از تولیدکنندگان پیشروی تجهیزات فشار و سطح است. این شرکت بیش از 2000 کارمند و پیمانکار در سراسر جهان دارد. دفتر مرکزی شرکت در شهر ماولبورگ، نزدیک مرز فرانسه و سوئیس است و اندرس هاوزر Endress+Hauser همچنین مراکز تولیدی در شهر شتانسدورف دارد. دیگر مراکز محصول در گرینوود (ایالات متحده آمریکا)، سوژو (چین)، یاماناشی (ژاپن)، اورنگ‌آباد (هند) و ایتاچیبا (برزیل) مسئول مونتاژ سفارشی نهایی و کالیبراسیون تجهیزات اندازه‌گیری هستند.

ظرفیت‌های تولید جهانی راه حل‌های فشار، سطح و مدیریت موجودی و انبار

مراکز تولید جهانی ما از تکنیک‌های ساخت و تکنولوژی‌های تولید به شدت پیشرفته بهره می‌برند تا کیفیت تجهیزات تولیدشده را تضمین کنند و همچنین ایمنی کارکنان و محیط زیست را تامین کنند.

آزمایشگاه اندرس هاوزر Endress+Hauser - پیشرو صنعت آزما

تمرکز بر توسعه و دانش تولی

مراکز محصولات از موقعیت پیشرو در حسگر و فناوری اندازه گیری ، محصولات سیستم و IIoT اطمینان حاصل می کنند
پنج مرکز محصول ما با دفتر مرکزی در آلمان و سوئیس بر دانش و تحقیق در زمینه توسعه ، بازاریابی ، تدارکات ، مهندسی فنی و تولید متمرکز هستند. در این سایتها ما اجزای اصلی تولید جهانی خود را نیز تولید می کنیم. کارخانه های برزیل ، چین ، فرانسه ، هند ، ایتالیا ، ژاپن ، انگلستان و ایالات متحده عمدتا ابزارهایی را برای بازارهای منطقه مونتاژ ، آزمایش و کالیبراسیون می کنند. این به ما کمک می کند تا به سرعت ، انعطاف پذیر و به صورت جداگانه به مشتریان خود در هر نقطه از جهان خدمت کنیم.

کیفیت و بهبود

کیفیت و بهبود مستمر در اندرس هاوزر Endress+Hauser در اولویت است. ما تلاش می کنیم کیفیت والایی در محصولات و خدمات خود داشته باشیم – صرف نظر از اینکه از کدام مرکز اندرس هاوزر Endress+Hauser استفاده می کنند. در خرید کالا و خدمات ، ما به دنبال مشارکت با تامین کنندگان هستیم که از اصول یکسان تضمین کیفیت استفاده می کنند. سیستم مدیریت ما بر اساس ISO 9001 و OHSAS 18001 است. علاوه بر این ، برخی از مکانها بر اساس ISO 14001 و ISO 50001 دارای مجوز هستند.

یک راه حل برای هر کار

ما سالانه صدها هزار نقطه اندازه گیری را در اختیار مشتریان قرار می دهیم: تقریباً هر دستگاهی منحصر به فرد است ، از یک فهرست با 2000 محصول مختلف و یک میلیارد طرح در دسترس انتخاب شده است. برای مقابله با این تنوع ، ما از کارخانه های تولیدی مدرن و بسیار خودکار استفاده می کنیم که به طور مداوم برای مطابقت با جدیدترین استانداردهای روز به روز می شوند. ما به یک کارمند واجد شرایط و با انگیزه زیاد متکی هستیم و طیف وسیعی از فرصت های آموزشی و آموزش بیشتر را به آنها ارائه می دهیم.

متخصصین اندرس هاوزر Endress+Hauser - پیشرو صنعت آزما

نوآوری از روز اول

اندرس هاوزر Endress+Hauser در 1953 تأسیس شد و پیشگام واقعی فناوری اندازه گیری الکترونیکی بود. از آن زمان ما همچنان متقاعد کردن مشتریان خود را با محصولات و راه حل های دنباله دار ادامه می دهیم. تخصص صنعتی و کاربرد دقیق ما بارها و بارها منجر به پیشرفت های پیشرو می شود و از مشتریان ما در تبدیل به آینده دیجیتال حمایت می کند.

حداقل تلاش برای ادغام

برای اطمینان از اینکه ابزارهای ما می توانند با حداقل تلاش در سیستم های کنترل و مدیریت دارایی ادغام شوند ، آنها را در محیط چند فروشنده آزمایش می کنیم و قبل از عرضه آنها به بازار ، از داشتن گواهینامه مناسب اطمینان حاصل می کنیم. ما همچنین راه حل های کاملاً ابزار دار برای کاربردهای خاص ، به عنوان مثال ، توسعه می دهیم. پروفایل چگالی ، دوز و پر کردن ، انتقال مراقبت ، تشخیص نشت ، مدیریت مخزن و غیره و همچنین راه حل های نرم افزاری برای مدیریت دستگاه و کالیبراسیون.

شرکتهای مرتبط

خریدها موقعیت گروه اندرس هاوزر Endress+Hauser را تقویت می کند و زمینه های فعالیت ما را گسترش می دهد
ما از محصولات ، راه حل ها و خدمات مهندسی فرایندهای صنعتی فراتر از فعالیت اصلی خود پشتیبانی می کنیم. شرکت های مرتبط با دانش فنی در زمینه تجزیه و تحلیل آزمایشگاه و سیستم های تجزیه و تحلیل پیشرفته مایعات ، جامدات و گازها و همچنین مشاوره انرژی و فن آوری های حسگر ، دامنه محصولات ما را گسترش می دهند.

چگونه مشتریان ما می توانند از دانش ما سود ببرند.

ابزار اندرس هاوزر Endress+Hauser به طور قابل اعتماد تمام اطلاعات حاصل از فرآیندهای مهندسی فرآیند صنعتی را جمع آوری می کند که به مشتریان این امکان را می دهد تا از لحاظ اقتصادی و ایمن کارخانه های خود را کار کنند ، کیفیت محصول بهینه را بدست آورند و از انسان ها و محیط زیست محافظت کنند. اما شایستگی های ما فراتر از ابزار دقیق میدانی است. آیا می خواهید درباره قابلیت های اندرس هاوزر Endress+Hauser بیشتر بدانید؟ ما به طور مداوم این بخش را به روز می کنیم.

پیام بگذارید

کلیه فیلدهای مشخص شده با ستاره (*) الزامی است