نمایش دادن همه 2 نتیجه

اف اند سی F&C Sensing Technology (Hunan) Co. Ltdبه صورت اختصاصی به طراحی و تولید تجهیزات کنترل صنعتی زیر می پردازد:

سنسورهای فیبرنوری،‌ سنسورهای فیبرنوری پلاستیکی،‌ آمپلیفایرها، کانترها،‌ کنترلرها،‌ سوویچ های نوری، سوویچ های پروکسیمیتی ، سوئیچ های فوتوالکتریک و تجهیزات دیگر… .

برای خرید انواع بالانسر گاز می توانید به لینک مشخص شده مراجعه نمایید.

2.محصولات اف اند سی F&C Sensing Technology - پپیشرو صنعت آزما

انواع مختلف سنسورهای برند F&C به طور گسترده ای در ماشین آلات و تجهیزات صنعتی و خطوط مونتاژ اتوماتیک پلاستیک ، صنایع سبک ، صنعت کفش سازی ، منسوجات ، مواد شیمیایی ، نفت ، توتون و تنباکو ، صنایع غذایی ، متالورژی ، میدان قدرت الکتریکی ، به منظور تشخیص موقعیت ، شمارش خودکار ، اندازه گیری سرعت ، محافظت خودکار ، انتقال سیگنال ، محافظت یا ایزوله سازی به کار برده می شود.

محصولات اف اند سی F&C Sensing Technology - پپیشرو صنعت آزما

محصولات اف اند سی F&C Sensing Technology

تمام محصولات اف اند سی در تایوان طراحی و ساخته می شوند و مواد با کیفیت را از تولید کنندگان مشهور جهان برای ساخت آنها استفاده می شود. این کمپانی به فلسفه تجارت خود پایبند بوده و نظریه آنها : “محصولات با کیفیت عالی ، خدمات حرفه ای” است.

در صورتی که نیاز به خرید بوبین شیر برقی دارا می باشید تنها لازم است که به لینک مشخص شده مراجعه نمایید.

خرید محصولات F&C

شرکت F&C را می توانیم از تولیدکنندگان سطح بالا و با کیفیت بدانیم که با توجه به ارائه محصولات با کیفیت در بین خریدارت توانست که جایگاه بالایی پیدا کند. همانطور که بیان شده شرکت F&C همانطور که بیان شد دارای محصولات متعددی می باشد و برای مثال می توانیم به سنسور نوری اشاره نماییم که در سایت ما نیز موجود می باشد و تنها با برقراری تماس می توانید با ما ارتباط برقرار نمایید و در ارتباط با قیمت و خرید اطلاعات مناسب را کسب نمایید.

سنسور نوری شرکت F&C را به تمامی افرادی که نیاز به سنسور نوری دارند را پیشنهاد می کنیم، چرا که در ساخت و تولید این محصولات از بهترین مواد اولیه به کار رفته است و می تواند برای مدت بسیاری نیاز های شما را بر طرف نماید.

پرشر سوئیچ دارای کاربردهای فراوان می باشد. نیاز به این محصول در بسیاری از مواقع حس می شود و پیشنهاد می شود در صورتی که نیاز به پرشر سوئیچ را دارا می باشید به لینک مراجعه نمایید.

سنسور نوری F&C